dinsdag 26 juni 2012

Onderbreking

Deze week gaan de middelbare scholieren voor het laatst naar school en begint voor hen de lange, lange zomervakantie. Voor mij een goed moment om even te stoppen met bloggen en wat inspiratie bij te tanken. Na de lange zomervakantie, waarin ik van plan ben veel in de tuin te zitten handwerken, heb ik dan hopelijk een heleboel om te laten zien.

Ik sluit af met een foto van een heel mooie quilt, die ik op Pinterest heb gevonden.

Weet iemand door wie deze quilt ontworpen is en waar eventueel het patroon te vinden is? Het lijkt erg op een patroon van Blackbird Designs.

AANVULLING: Diana is zo vriendelijk geweest om het voor mij op te zoeken. Dit patroon is inderdaad van Blackbird Designs en staat in het boek "In full bloom" (ISBN:913-681-3137). Dank je wel Diana!!!

Ik wens jullie allemaal een fijne zomervakantie toe, met heel veel mooi weer.

Marian

25 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Jij ook een hele fijne zomervakantie
gewenst, met veel tijd om te handwerken! Helaas kan ik je niet
helpen aan de naam van deze quilt, maar mooi is hij zeker!
Groetjes van Ageeth

MarianneG zei

Hoi Marian!

ik wens jou ook een fantastische zomer toe, met veel zon;) Prachtige quilt inderdaad, maar wie hem ontworpen heeft weet ik helaas niet.
Ik verheug me al op je blogje na de vakantie, wat je allemaal gaat showen dan;)

Groetjes,
Marianne

quilting Jeannet zei

Van hetzelfde gewenst, helaas kan ik je niet helpen aan de info, maar mooi is tie! misschien de eigenaar van de pinterestpagina?

Juicybear zei

Hele fijne vakantie toegewenst en ook ik vind deze quilt erg mooi, hopelijk kunnen we op jou blog lezen van het patroon is.
Groetjes Anneke

Diana zei

Ja, een patroon van Blackbird Designs. Zal vanavond eens kijken welk boek het is want ik weet dat ik het thuis heb liggen en ik weet ook dat het te krijgen is bij Aztec-rose-crea.com uit Zwijndrecht.
Prettige vakantie, ik kijk er ook naar uit.

Elisabeth zei

Een prachtige quilt. Een hele fijne vakantie, Elisabeth

Hester zei

In ieder geval een fijne vakantie, of die rustig wordt met deze quilt weet ik niet maar het is een quilt uit het Black Bird design boek: Wild pomegranate

Annelies zei

Ik wens je een fijne zomer !

Quiltendewilma zei

Het antwoord is al gegeven zo te zien,...

Hij is prachtig!!

Fijne zomer,..

lia zei

Een hele fijne zomer met veel zon en handwerkplezier.
Groetjes Lia

Annet zei

Een hele fijne, gezellige, zonnige en inspirerende zomervakantie. Het patroon zal je wel krijgen en hij is geweldig mooi.

Groetjes, Annet

Martine zei

Fijne blogvakantie en ook Pinterest vakantie? ( LOL )

KijkDaarIs zei

het is inderdaad een mooi patroon!!...;0)
wat is er toch veel mooi's hé!!
een hele fijne vakantie!!!

Diana zei

Speciaal voor jou en alle anderen : het staat in "In full Bloom", a book of 9 quilts and projects for your home from Blackbird Designs van Barb Adams & Alma Allen.ISBN 913-681-3137. Ben net thuis en heb het even voor je opgezocht. Zo nu kun je je vakantie nog beter beginnen.

ps Wild pomegranate heb ik ook maar dat is slechts een patroon in mijn geval en daar staat deze niet in. Ben benieuwd want er komt binnenkort een nieuwe uit (in the meadow)

jolanda zei

Inderdaad een schitterend patroon en het kleurgebruik vind ik ook prachtig.
Een héle fijne zomervakantie! Veel quiltplezier en ik kijk al uit naar de dingen die je ons straks gaat laten zien.

Miny zei

Fijne vakantie gewenst!

Groeten Miny

Diana zei

laatste ps het patroon heet in het boek Posies in the valley

Jeanny zei

Fijne zomervakantie!!
Lieve groet.

Willy zei

Die quilt is prachtig. Hopelijk kunnen we dat ook van de zomer zeggen.
Veel handwerkplezier. Groetjes,

Annemieke zei

Ook een fijne zomer gewenst!
Groetjes
Annemieke

Balsemien zei

Wat een beauty inderdaad en leuk om te weten waar het patroon te vinden is. De quilt spat uit de zijkolom op andere blogs, echt prachtig!

quiltingmieke zei

piep

hoop dat het zonnetje veel gaat schijnen meid
en dat jij veel handwerken kan.
Geniet ervan

knuf mieke

Guusje, zei

Voor jouw/jullie ook een mooie zomervakantie met hopelijk veel mooi weer.

sylvia zei

Ja, rood/wit blijft heel leuk!!
Ik wens je een zonnige zomer en rust lekker uit, groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Fijne vakantie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...