zondag 25 november 2012

Stil

Wat was het stil hè op dit blog afgelopen week. Maar ik heb bepaald niet stil gezeten. Neen, ik ben zelfs heel druk geweest. En daar tussen door af en toe nog wat steekjes gezet. Ik heb zelfs amper tijd gehad om de blogs te lezen, laat staan te reageren. Hopelijk heb ik daar de komende weken weer wat meer tijd voor.

Op quiltgebied is er weinig te melden. Ik ben nog steeds bezig met de rand van de Love-letters-quilt. Ik ben nu bezig met de derde kant en hoop nog steeds dat de top dit jaar af is. De quilt is zo groot dat ik hem niet meer helemaal op de foto krijg. Als hij af is vraag ik de langste mensen in huis om de quilt op te houden. De quilt is namelijk 2.20 meter in het vierkant.
Kijk dit is het blok rechtsonder met rand.

Afgelopen vrijdagochtend waren Judith en haar zus bij mij op de koffie. We hebben gezellig bijgepraat en ondertussen wat steekjes gezet. Jammer genoeg ben ik vergeten om foto's te maken.

Groetjes,
Marian

12 opmerkingen:

betty prins zei

Zucht...wat worden de love letters mooi..

Ageeth Dorsman zei

Geeft niets, hoor, als je wat stil
bent, want volgens mij ben je bezig
met een project, waar wij straks
allemaal stil van worden... (wat
een beauty wordt de Love Letters
quilt)!
Groetjes van Ageeth

Nelleke zei

Hallo Marian dit word me toch een plaatje van een quilt en ik had niet in de gaten dat de quilt zo groot was.Je bent al een heel eind met de rand.Veel plezier van de week met de steekjes en de groetjes van Nelleke

Annelies zei

Gewoon werken in je eigen tijd. Veel succes met je top.

Martine zei

Wat is hij mooi.
En ondanks het verkleinen toch nog aardig aan de maat.

Guusje, zei

Hij wordt steeds mooier, wat een mooie rand is dit.

wilma oud zei

Oh wat is die mooi en wat een mooie gekozen stofjes. Chapeau! Groetjes Wilma

Monica zei

Wat is dit toch een mooie quilt die Love Letters

quiltingmieke zei

piep

wat een prachtig werk meid

knuf mieke

Rina zei

Het bllijft genieten om naar je werk te kijken. En ja niet altijd is er werk verricht met foto's voor ons, maar dat geeft niets. Daarhebben we allemaal last van.

Hennie zei

Het lijkt me een hele klus, maar hij wordt super mooi.

Groetjes Hennie.

jolanda zei

Wat wordt dit ontzéttend mooi!!!! Ik ben er helemaal wég van! De kleuren zijn ook zo goed gekozen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...