woensdag 19 december 2012

7 nieuwe mandjes

Ik vond dat ik een beetje saaie kleuren had, dus heb er wat rood en oranje mandjes ingemixed. Het is een foto bij lamplicht, dus de kleuren zijn in werkelijkheid iets anders.

7 mandjes heb ik afgelopen week gemaakt. Totaal heb ik nu 37 mandjes. Nog ??? te gaan.... Maar daar denk ik nu nog helemaal niet over na. Mijn bedoeling is om elke week 7 mandjes te maken. Dan heb ik er eind 2013 zoveel dat ik er wel een quiltje van kan maken.

Ik ga zo bij de andere mandenmakers kijken. Die vind je rechtsboven op dit blog. Wil je ook meedoen? Laat het maar even weten, dan zet ik je erbij.

Groetjes,
Marian

17 opmerkingen:

Grit zei

Wieder wunderschöne Körbchenblöcke.
Liebe Grüße Grit

Ann zei

Ik denk dat het een hele mooie quilt gaat worden. Met zo een zelfde patroon kan het twee kanten uitgaan ... oftewel kan je er nooit genoeg van krijgen oftewel ben je binnen de kortste keren verveeld (ik denk dat het bij jou het eerste geval is).
Ik vind je Christmas sampler heel mooi. Ook je Christmas village valt in de smaak! ;-)
Groetjes,
Ann

christine zei

Hoi

je mandjes zijn leuk lieve kleuren heb je zelf een idee welke kleuren je wilt gaan gebruiken of doe je net als ik elk mandje een ander stofje?
ik heb er deze week maar vier maar ze zijn er toch weer .
ik zou graag mee doen met je mandjes dag .
liefs christine

Annelies zei

Dat vind ik best veel mandjes. Goed hoor !

KijkDaarIs zei

oh wat een vrolijke mandjes zijn dit.....
ik zou bijna zin krijgen om ze nog eens te maken..want wat vond ik het een leuk werkje...ik kan nog steeds niet op mijn vaste compu..dus kan geen foto van mijn mandjes quilt plaatsen...maar dat zal ik binnen kort eens doen op een woensdag mandjes dag!!!!...;0)
veel plezier met het maken van nog meer mandjes...

Willy zei

Leuke mandjes met deze stofjes.
Groetjes,

Ieke zei

Ooooh!!! Wat een snoepjes! Ik vind ze echt supermooi je mandjes. Ik denk dat ik er volgende week ook wel een aantal kan laten zien.

Wilma Kuin zei

Wat een lieverdjes!! Erg leuk om weer een gezellige mandjesdag te hebben,...

Carin Wijnand zei

Woh 7 per week, dat is wel stoer hoor, dat ga ik niet halen, hoewel het is erg leuk :)
Jouw oranjesche vind ik erg leuk!!
gr. Carin

ria zei

Jou Mandjes zijn ook helemaal super.
Het vervelende is dat je zoveel mooie mandjes voorbij ziet komen van verschillende stoffen.
Pfff wordt er zo hebberig van wil dan van andere stofjes ook mandjes maken hihihihi.
Wat hebben we toch een vervelende hobby( verslaving).

Groetjes Ria

Cybele's patch zei

Leuke frisse mandjes. Doen mij aan tumtummetjes denken ;-)

My personal craft shop zei

Deze zijn ook mooi. Wat een vrolijke mandjes. Als je zo door gaat heb je volgend jaar heeeel veeeeel.
groetjes, Tineke

Juicybear zei

Leuke mandjes zeg van een gezellig stofje.
Groetjes Anneke

Klaske zei

Leuke stofjes heb je voor je mandjes gebruikt!!

sylvia zei

dit zijn echte vrolijkerds!!!

conny's quilts zei

Wat een vrolijke mandjes heb je gemaakt.Je heb wel wat veroorzaakt met je mandjes virus Marjan! Heel leuk om al die verschillende mandjee te zien.

Kathinca zei

Gut wat zijn die stofjes leuk ! Daar word je blij van :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...