December 31, 2012

Christmas Garden

Beetje (te) laat, maar hier is ie dan toch: de Christmas Garden. Jammer genoeg had ik hem niet voor de kerst af. Gisteravond heb ik de laatste steekjes gezet.

A little bit (too) late, but yesterday I finished the Christmas Garden. Pity I could not finish it in time for Christmas.

Het was een ontzettend leuk borduurwerk om te maken. Volgens het patroon moesten her en der initialen gezet worden, maar dat heb ik niet gedaan. Wel heb ik mijn eigen initialen erin geborduurd. Ik heb me iets verkeken op de ruimte waardoor de C er een beetje ielig uitziet.

It was a very nice cross-stitch to make. According to the pattern I had to stitch initials in several places. That I did not do. However, I did stitch my own initials. I slightly miscalculated the available space. Therefore the C looks a bit small.

Ik vond het heel leuk dat ik hem nog net in 2012 af kon maken. Gisteravond heb ik "2012" erin geborduurd.

I really liked it that I was able to finish it in 2012. Yesterday evening I stitched "2012". 



Hebben jullie dat nou ook met zo'n kerstvakantie? Van te voren denk ik altijd "Heerlijk twee weken vrij". Maar de tijd vliegt voorbij, van feestdag naar feestdag en van afspraak naar afspraak. Ik heb dan ook amper mijn computer aangehad en geen enkele blog gelezen. Meteen een goed voornemen voor het nieuwe jaar om dat anders te gaan doen.
Ik wens iedereen een heel gezellig oud-en-nieuw en de allerbeste wensen voor 2013. Wees voorzichtig met vuurwerk. Ik zie jullie graag allemaal weer in het nieuwe jaar. Ik heb heel veel plannen, die ik met jullie wil delen op dit blog.

It is always the same for me in the Christmas holidays: at the beginning I think "Lovely I have 2 weeks off". But time flies from festivity to festivity. I have had no time at all the last few days to turn on the computer. I have read no blogs at all. So that is one of my resolutions for the new year.
I wish everyone the best for the new year. I hope all your dreams/resolutions come true! I hope to see you all in the new year. I have lots of plans which I love to share with you.

Groetjes,
Marian

P.S.: ik heb ook mandjesvakantie tot en met 6 januari. Op woensdag 8 januari laat ik weer nieuwe mandjes zien.
P.S.:   No baskets in my christmas holidays. I will be back on wednesday January 8th with some new baskets.

14 comments:

Made by Meet said...

Wouw wat is je borduurwerk prachtig! Erg mooi! Wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013
Lieve groetjes, Meta

Jeanny said...

De Christmas Garden is geweldig mooi!!

Heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!
Liefs.

Judith said...

Ach beter laat dan nooit. Mijn scandinavian xmas heeft het dit jaar weer niet gehaald om gequilt te worden........ Maakt niet uit. Op naar quiltbees op de vrijdagochtend! Heel gezellig. Uiteraard ben je ook in Hoevelaken en Ulft meer dan welkom.
Fijne avond

Jane in Wales said...

Je borduurwerk is prachtig geworden! Fijn dat je het net af gekregen hebt!
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!

lia said...

Goed van je en je borduurwerk is prachtig.Een fijne jaarwissling en alle goeds voor 2013.
Groetjes Lia

Petra said...

wow..wat een prachtig borduurwerk! wat een werk maar met een mooi resultaat. Ja, herkenbaar hoor...dat van de vakantie. Heel anders dan bv de meivakantie.
ook voor jou en je dierbaren wens ik een mooi, licht en gezond 2013 toe. Lieve groet, Petra

Phyllis said...

Ja, dat gevoel ken ik... man en kind ook vrij en in huis en 'floep' weg is alle tijd! Maar gezellig is het wel. Mooi borduurwerk, blijft 1 van mijn favorieten "('ooit eens...') , leuk dat je toch nog in 2012 af hebt kunnen maken. Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2013!

Guusje, said...

O wat is hij ontzettend mooi geworden, wat een prachtige kleuren. Ik denk dat ik hem ook eens zal maken. En ja deze weken zijn zeker voorbij gevlogen. Ik had ook vrij en zoveel gepland maar helaas. Ach gelukkig komen er nog heel veel andere weken. Ben erg benieuwd wat voor moois je nog gaat maken komend jaar want je maakt echt prachtige quilts en borduurwerken en nog veel meer. Rest mij nu nog jullie een hele gezellige en fijne jaarwisseling te wensen een een spetterend, creatief en gezond 2013.

Ineke Hulzebos said...

Prachtig!!!
Fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2013

Nelleke said...

Hallo Marian op de valreep van het oude jaar nog een prachtig borduurwerk om te laten zien.Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en een gezond en kreatief 2013Groetjes Nelleke

Elisabeth said...

Hij is prachtig geworden en op tijd klaar voor de volgende kerst met gezondheid! Een goede jaarwisseling, Elisabeth

Every Stitch said...

Beautiful embroidery - lovely colours too. Happy New Year!
Every Stitch

Supergoof said...

Prachtig je borduur!!!
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)

sylvia said...

wat een bjoetie van een borduurwerk!!!
en lucky you, de uitverkoop bij PP bezoeken en zo goed slagen......
ik hoop dat dit symbolisch wordt voor een heel fijn quiltjaar, groetjes, Sylvia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...