vrijdag 21 december 2012

Christmas

Hebben jullie ook zo'n zin in de kerst? Ik wel. Sinds gisteren heb ik kerstvakantie, tot en met 7 januari. Heerlijk.


Heel veel tijd om allerlei leuke dingen te gaan doen. We blijven lekker thuis en maken het daar gezellig. Oudste dochter is ook nog jarig tussen kerst en oud-en-nieuw, dus onze kerstvakantie is altijd lekker gevuld.  En tussendoor borduur ik ook nog wat, als ik tijd heb....

Groetjes,
Marian

P.S. De foto is een onderdeel van de Christmas Garden Sampler die ik aan het borduren ben. Deze is ontworpen door de geweldige dames van Blackbird Designs.


8 opmerkingen:

Annelies zei

Geniet van de kerstvakantie en van je mooie borduurwerk.

Wilma Kuin zei

Geniet van je vakantie en je prachtige borduurwerk!!

conny's quilts zei

Fijne feestdagen en vakantie gewenst,

Willy zei

Fijne dagen samen!

Jeanny Cobben zei

Heel fijne Kerstdagen, geniet van de vakantie.
Lieve groet.

Jane in Wales zei

Geniet van je vakantie! Dat lukt vast wel met dat mooie borduurwerk!

Guusje, zei

O wat heerlijk, ik moet 3 januari weer beginnen en vind dat al lang. Geniet van je vrije dagen. Het borduurwerk is zo mooi, wie weet als de Rhapsody af is voor volgend jaar kerst.....

wilma oud zei

Hele fijne vakantie en hele fijne feestdagen. Kerstgroeten van Wilma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...