January 1, 2013

Aan het quilten

Ja, na alle oliebollen, appelflappen en het (kijken naar) vuurwerk gaat het gewone quiltleven weer verder. En dat betekent doorpitten. De afgelopen week heb ik overdag zitten borduren en 's avonds zitten quilten. Ik vind dat echt een winterwerkje.

On the 31st of December Dutch people always eat "oliebollen" and "appelflappen". At 24.00 hrs there are many fireworks. However after all these festivities, it is time for me to pick up quilting again. Last week I worked on "the Christmas Garden" during the day. In the evening I was handquilting. That is a really warm winter job for me.

Ik ben mijn kompasroosquilt aan het doorpitten. Ik ben nu denk ik op een kwart. Het nadeel van doorpitten is dat het zo saai is om te laten zien. Dus ik weet niet of er de komende tijd veel nieuwe berichtjes volgen.

I am handquilting my Mariner's Compass quilt. I have finished about one fourth I think. The disadvantage of quilting is that there is nothing to show. So maybe I will not post a lot of new messages while quilting.

Groetjes,
Marian

13 comments:

Ageeth Dorsman said...

Een goede combinatie, borduren en doorquilten! En als het maar niet
saai is om straks het eindresultaat
te laten zien, en dat zal ongetwijfeld
niet zo zijn! Veel quiltplezier en
geluk en gezondheid in 2013!
Groetjes van Ageeth

Carin Wijnand said...

Jij ook een goed 2013!
En laat je voortgang in het quilten maar zien hoor, vind de quilt zo mooi en door het quilten zie em nog mooier worden!

Guusje, said...

O wat wordt hij mooi en wat leuk om beide te doen veel plezier ermee.

Jane in Wales said...

Wat ziet dat er mooi uit! Saai??? neeeee...noooooit!

Klaske said...

Nee hoor, dat is niet saai!
De beste winsken foar 2013!

Balsemien said...

Eebn heel gelukkig Nieuwjaar Marian!

betty prins said...

Maar je quilt wordt wel erg mooi door al die steekjes!
Saai..., ik weet er alles van, Jane is mijn dagelijks quiltwerk.... en s'avonds brei ik....

Marleen said...

gelukkig nieuwjaar en veel mooie steekjes toegewenst!

groeten Marleen

Every Stitch said...

It looks so beautiful - definitely worth showing - thanks! Love the colours you have used too.
Every Stitch

Annet said...

Zo te zien wordt het een plaatje!
Succes met de afronding er van.

Groeten Annet

baukje said...

Een gelukkig gezond en creatief jaar toegewenst! En ik vind je quilt prachtig worden..;

My personal craft shop said...

Je kompasroosquilt wordt prachtig. Veel succes met doorpitten.
Groetjes, Tineke

Willy said...

Even niet geblogd en ik mis meteen je prachtige kompasroosquilt.
Een mooi jaar gewenst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...