January 6, 2013

Mijn slag geslagen in de sale!

Tjonge, jonge, ook de afgelopen week was weer helemaal volgepland. Met allemaal leuke dingen, dat wel. Maar quilten, dat komt er haast niet van. Je zou bijna gaan verlangen naar een gewone werkweek. Vanavond gaan de studentendochters weer naar hun kamers in Utrecht en Groningen. Dan wordt het weer stiller in huis. Morgen begint school weer voor jongste dochter en werk voor ons.

This last  holiday week was again fully scheduled with all kind of nice meetings, appointments, family etc.  No time for quilting at all. I am almost wishing for a normal work-week. Tonight the 2 eldest daughters will go back to their own cities, where they go to university. So then it will be quiet again in our house. Tomorrow school starts for our youngest daughter and it is back to work for us. 
However I did find some time last week to go to the sale of Petra Prins. As usual it was busy there, but I managed to find some nice fabric.

Maar ik had gelukkig wel tijd om even naar de sale van Petra Prins te gaan. Zoals gewoonlijk was het weer heel druk, maar ik ben toch heel goed geslaagd.Kijk maar:

Een prachtige randstof heb ik gekocht. En ook een grote lap van "mijn" kleur blauw. Dat komt altijd van pas. Wat ik ermee ga maken weet ik eigenlijk nog niet. Jullie zullen de stoffen hier nog wel eens langs zien komen.

I bought a fabric with a lovely border. And also a large piece of "my" kind of blue. That will always be usefull. I do not kown yet what I will use the fabric for. You will see the fabric at some point in time on this blog.

Mijn goede voornemens voor het komende jaar? Meer zelf bloggen, vaker blogs lezen en reageren. En natuurlijk heel veel quilten. En misschien heb ik wel een verrassing voor mijn trouwe volgers.

Groetjes,
Marian

15 comments:

Judith said...

Wat heerlijk dat je geslaagd bent! Misschien is er volgende weeknog een allerlaatste restje over! Fijne zondag

baukje said...

Oh wat mooi, om te smullen!!!!! Ik verheug me nu al op de handwerkbeurs in Nantes eind april.... Komt jouw Dear Jane daar ook te hangen?

Annelies said...

Mooie aanwinsten. Ik zie dat ik te laat ben teruggekomen.

Nardy said...

Prachtige stofjes! Helaas had ik deze week geen tijd om te gaan. Groetjes Nardy

marcella said...

voorraden zijn altijd heerlijk om te hebben. je slaapt lekkerder en je hoeft niet bij regen op pad omdat je iets nodig hebt ;)
Een mooie keus uit de Sale bij Petra...Ze heeft prachtige stoffen!

Jane in Wales said...

Prachtige stofjes. Ik ben ook zo gek op die kleur blauw. Zomaar ineens zul je wel een keer weten waar die voor is.

Guusje, said...

Je hebt erg mooie aankopen gedaan, jammer dat ik er dit jaar niet heen kon gaan.

betty prins said...

Mooie nieuwe stofjes heb je gescoord, uitverkoop is ook zo verleidelijk!!
Zien wij jou ook in Nantes (ik heb alvast een hotelletje gereserveerd..)nu Jan nog af krijgen!

Made by Meet said...

Prachtige randstof! trouwens je andere lapjes zien er ook erg mooi uit. Lekker dat je tijdens de sale zo goed bent geslaagd. Fijne avond, groetjes Meta

Ieke said...

Oeh! Mooie stoffen. De quiltdip is inderdaad over bij mij. Er zit zelfs een AFFO aan te komen. Dan kan ik me weer even storten op de mandjes...

Elisabeth said...

Prachtig die randstof en de anderen ook!

Cybele's patch said...

Die lichte randstof is prachtig. Je andere lapjes ook hoor, maar ja, dat blauw he.... zo mooi!

Ageeth Dorsman said...

Dat is boffen, dat je nog zulke mooie
stofjes hebt kunnen scoren! Veel
plezier ermee! Groetjes van Ageeth

jolanda said...

Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Die randstof vind ik ook heel erg mooi!
Ik zag dat ik al wat berichtjes gemist had en heb net eerst je christmas garden beworderd... wat is die ook schitterend geworden zeg!
groetjes, Jolanda

Petra said...

mooie stofjes en leuk dan hé..in de sale. Ooh..dat blauw in beide stofjes...prachtigg!!! Groetjes, Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...