Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

5 januari 2015

Aan het quilten

Quilten is saai voor een blogster. Er is namelijk heel weinig om te laten zien. Ja, ik kan laten zien dat ik er mee bezig ben:



Ook kan ik een detail laten zien:



En dat is het dan wel. Niet erg bevredigend voor al het werk, dat er in quilten zit. Dit herkennen de collega-blogsters waarschijnlijk wel. In december had ik een computerstoornis, of beter gezegd een "Blogger"-stoornis, waardoor ik geen berichten kon plaatsen. Maar veel had ik in die periode ook niet te melden, omdat ik dus aan het quilten was.

Bovenstaande foto's zijn van mijn sterrenquilt. Zoals op de detailfoto te zien is, quilt ik hem heel eenvoudig door. Ik probeer de sterren naar voren te laten komen, door vlak langs de naad te quilten. Hoe ik de rand ga doen weet ik nog niet. Gelukkig heb ik nog even; eerst het binnenstuk afmaken.