Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

7 januari 2015

Een nieuwjaarstraditie

We doen het nu voor het derde jaar, dus inmiddels kunnen we spreken van een traditie! Met onze bee ontmoeten we mekaar om 5 voor 10 's ochtends voor de deur. We wensen elkaar gelukkig nieuwjaar en stormen dan naar binnen.

Waar heeft ze het over, zul je misschien denken? Nou over de jaarlijkse wintersale bij 
Petra Prins (klik) natuurlijk. Als iedereen vervolgens de aankopen heeft afgerekend, gaan we gezellig naar De Pelikaan (klik) om een kopje koffie te drinken en bij te kletsen.



De buit is voor mijn doen bescheiden, maar ik ben er heel blij mee. Het was een super gezellige ochtend.

De sale van Petra Prins loopt nog tot en met donderdag 8 januari 2015. Een bezoekje aan de winkel is zeer de moeite waard.