Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

13 maart 2015

Een nieuwe start

Daar ben ik weer. Een nieuwe start met mijn blog. Het is wel een beetje flauw om de hele blog te verwijderen en dan toch weer terug te komen, dat geef ik meteen toe.
Het verwijderen van mijn blog eind januari was een vrij spontane aktie. En in eerste instantie voelde ik alleen maar opluchting. Geen druk meer van berichten plaatsen en reacties schrijven, vrijheid om te maken wat ik zelf wil. Ik was er klaar mee.
Ik heb natuurlijk wel voor mezelf een kopietje bewaard, dat snap je. Maar voor alle trouwe bezoekers was de Phebe-and-Jane-blog ineens weg. Sorry daarvoor.

Maar na een paar weken was ik bezig om iets leuks te maken en toen vond ik het ineens toch wel jammer dat ik dat niet op mijn blog kon delen. Vervolgens ben ik eens goed gaan nadenken over wat ik leuk vind aan bloggen en wat niet.  Deze nieuwe start is het gevolg.
Wel heb ik besloten om de mogelijkheid om te reageren voorlopig uit te zetten.  Denk nou niet dat ik alle reacties van de afgelopen jaren niet enorm gewaardeerd  heb. Zeker wel. Die hebben me enorm veel energie en zelfvertrouwen gegeven. Maar nu ben ik op een punt gekomen dat ik zonder reacties verder blog. Dat wil niet zeggen dat je geen contact meer kunt zoeken met mij. Op dit blog staat een link naar mijn email-adres.

Het voordeel van een nieuwe start is dat ik alle projecten van de afgelopen jaren nog eens de revue kan laten passeren. Dus jullie zien vanzelf de Dear Jane, Phebe, de Groninger-meebreideken en de rippleblanket weer langskomen. Plus al mijn borduurwerk. En bij een nieuwe start hoort een nieuwe lay-out. Dat vind ik ook leuk.

Dan nu toch nog iets anders; hier een foto van zomaar een eenvoudige quilt, die ik op Pinterest heb gevonden. Eenvoud kan zo mooi zijn.