Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

24 april 2015

Bedspreitje in de Pronkrol

Hier is mijn vierde blok in de Pronkrol van Marken. Het bevat motieven uit Spreitjes, die in Marken werden toegepast.


Ik heb op mijn lapje de Marker motieven gecombineerd met randjes uit het Randje-per-Week-project (klik). Zelf vind ik dat een mooie combinatie. Ook de kleuren zwart en rood staan mooi bij elkaar.

Dit blok is geborduurd op linnen van 12,6 draden per cm. Als garen heb ik DMC floche gebruikt in de kleuren 815 en zwart.

De andere blokken van mijn Pronkrol zijn hier (klik), hier (klik) en hier (klik) te vinden.

Wil je de Pronkrol van Marken ook maken? Kijk dan hier (klik).