Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

11 april 2015

Naaldenmapje

Van jongste dochter heb ik voor Sinterklaas een lapje gekregen. Een heel mooi lapje, dat ze zelf heeft uitgezocht in DE winkel (klik). Dat lapje mocht natuurlijk niet verdwijnen in één van de stapels met stoffen, die ik in mijn bezit heb. Nee, met dit dierbare lapje wilde ik iets speciaals maken. Dus heb ik er een "needleroll" van gemaakt.


Het is een schattige rolletje, dat met een strik vast zit. Als ik het losmaak zie je dit:


Reuzehandig! En een prachtige bestemming voor dit mooie lapje stof.

Het patroon van dit naaldenrolletje komt uit het boek "Garden Club" van Blackbird Designs. Het is o.a. hier (klik) te koop.

Groetjes,
Marian