Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

26 april 2015

SBS-quilt: op de helft!

Mijn SBS is nu 6 rijen lang en 10 blokken breed. 60 blokjes gemaakt dus.


Mijn versie van de SBS-quilt wordt 11 bij 11 blokken. In totaal 121 blokken. Ik ben dus op de helft!
Ik maak eerst, volgens het systeem van de originele SBS-quilt, 11 rijen van 10 blokken. Vervolgens maak ik aan de zijkant nog een extra rij van 11 blokken lang. Het valt trouwens nog niet mee om de blokken te selecteren, die niet in de quilt komen.

De quilt is afkomstig uit dit boek (klik).

Wist je dat je de quilts uit de boeken van Jennifer Chiaverini hier (klik) kunt zien?