Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

27 mei 2015

Kaleidoscope quilt

Vorig jaar ben ik begonnen met een kaleidoscope quilt. Het maken van zo'n quilt stond al heel lang op mijn lijstje. De hele zomer heb ik fanatiek aan de blokjes gewerkt. En daarna lag het project stil. Tot vorige week. Zou het een zomerproject zijn?

Deze blokjes heb ik nu aan elkaar zitten. Dat geeft een beetje een idee hoe de quilt eruit komt te zien. Ik heb nog een stapeltje blokken liggen. De oorspronkelijke bedoeling was om 225 blokken te maken. Dan meet de quilt bijna 2 bij 2 meter. Voorlopig houd ik dat idee vast. Ik heb dus nog wat te doen deze zomer....