Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

18 augustus 2015

Blackbird Designs: huisje 5

Dit huisje ben ik begonnen in 2012 en heb ik afgemaakt in 2013. En zo gek, ik kan me heel weinig herinneren van het borduren. Vaak kan ik gebeurtenissen of vakanties wel koppelen aan bepaalde onderdelen van het borduurwerk, maar dat is hierbij helemaal niet. Toch is het een schattig borduurwerkje geworden.

Het werkje is geborduurd met het voorgeschreven handgeverfde garen. Ik heb mijn inititalen erin geborduurd en mijn geboortedatum.


Huisje 1, 2, 3 en 4 zijn hier (klik) te vinden

2 opmerkingen:

jolanda zei

Leuk hoor je huisje. Het lijkt wel een theepot met een tuit of moet het dat ook voorstellen?

Kel zei

Beautiful!