Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

20 augustus 2015

Blackbird Designs: huisje 6

Het wordt heel saai, maar dit is dan toch het laatste huisje uit de serie dat ik geborduurd heb. Dit huisje heb ik heel snel gemaakt in 2013. Ik zie me nog zitten in een luie stoel bij ons vakantiehuisje in Normandiƫ. De letters M en G zijn de voorletters van mijzelf en mijn echtgenoot.


Oorspronkelijk was het de bedoeling van de Blackbird dames om negen huisjes te ontwerpen in deze serie. Voorlopig zijn het er zes. Ik weet niet of de andere drie ooit nog komen.
De huisjes komen overeen met de Home-Sweet-Home-quilt, ook van Blackbird Designs. Die ken je vast ook wel. Onderstaande foto heb ik van Pinterest geplukt:


De foto heb ik gevonden op een blog (karenkaybuckley). De foto is niet zo scherp, maar ik vind dit mooie kleuren. Deze quilt staat ook al heel lang op mijn Wil-Ik-Maken-lijst.

4 opmerkingen:

Marieke Hordijk zei

Leuk hoor je geborduurde huisjes! De Home Sweet Home is echt een aanrader om te maken! Ik ga er lekker op los met kantjes, bandjes & andere meisjesachtige dingen :-)))

Tineke Machiela zei

Heel mooi zijn je huisjes, ik vind het wel mooi om te zien en verveeld niet hoor..:-)

Mrs. Sutherland zei

Leuk, het blok in kruissteek te zien. Ik heb net van de week het boek weer tevoorschijn gehaald, want ik wil de quilt nu echt eens gaan maken! Groet, Mar

deb @ frugal little bungalow zei

I just found your blog and have been looking around at some of your older posts. And I will do it again on some other day when I have more time, as well :)

These lovely cross stitched pieces are not boring at all! :) I purchased the Home Sweet Home book last summer and made two blocks. Then I didn't do any more until one this summer ( though I have other projects and I hand quilt which is slow )

Anyway, it was fun to see their houses in cross stitch! What beautiful work you do!