Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

2 september 2015

Mijn Dear Jane quilt mag weer hangen.

En deze keer in de Synagoge in Deventer. Ik vind het een grote eer.

In Deventer wordt van 9 tot en met 13 september 2015 van alles georganiseerd over quilts. Dit bestaat o.a. uit:

  • de jaarlijkse tentoonstelling van het quiltersgilde. Deze keer extra speciaal omdat in de Latijnse School diverse lezingen worden gehouden, o.a. door Petra Prins en Betty Prins.
  • een speciale Dear Jane tentoonstelling in de Synagoge. Hier hangen verschillende Dear Jane quilts, van o.a. Judith, Annelies, Betty, Marcella en nog veel meer quiltsters. En die van mij dus ook. 

Vanmorgen heb ik mijn DJ-quilt ingeleverd in de quiltwinkel 100 Rozen. Daar heb ik ook de Kaffe-DJ en de rozen-DJ gezien. Van Jeltje kreeg ik alvast de bijbehorende Catalogus, die ook als agenda 2016 te gebruiken is.

In de catalogus staan foto's van de Dear Jane quilts die tentoongesteld worden. Allemaal zijn ze anders en allemaal zijn ze mooi! Dus als je kunt, zou ik zeker een kijkje komen nemen.

Mijn DJ-quilt heb ik gemaakt tussen 2008 en 2011 en is gemaakt van jaren 30 stofjes.


Meer info over de tentoonstelling van het quiltersgilde kun je hier (klik) vinden.
Meer info over de Dear Jane tentoonstelling kun je hier (klik) vinden.

9 opmerkingen:

Annelies zei

Hangen onze quilts bij elkaar. Leuk !!

Marja zei

Leuk die van mij is ook al onderweg als het goed is, en ook in jaren 30 stoffen:)

Groet,

Martine zei

Ben heel benieuwd naar alle Janes. Zelf ben ik aan de taartpunten bezig en die zijn zo leuk om te maken.

Floor zei

Schitterend is jou Jane. Wat leuk dat het een tentoonstelling is met veel Jane's bij elkaar. Inderdaad allemaal mooi, want dat kan haast niet anders.

Patricia zei

Wat een mooie kleuren zitten er in je Dear Jane !!
De mijne wordt rood-roze en ik heb net het middenstuk af. Ik ga proberen om ook naar de DJ-tentoonstelling te komen.

Marguerite zei

Wat is deze mooi!!

Ageeth Dorsman zei

Het is zeker een grote eer, dat je quilt in Deventer mag hangen, maar wat mij betreft is het een eer voor de organisatie, dat jij je quilt daar laat hangen, want ik vind het een schoonheid van een Dear Jane!
Ik ga proberen om een bezoekje te brengen.
Groetjes van Ageeth

Annelein zei

Wat mooi dat jou quilt in de Synagoge komt te hangen.
Een heel mooi en bijzonder gebouw.

Een tentoonstelling zo dichtbij... die moet ik wel bezoeken... Want die quilt van jou, die wil ik graag eens in het echie zien...

Dus wie weet, tot ziens!

Marja zei

Op je vraag of ik ook woensdag naar Deventer ga? Nee ik ben darr zaterdag en zondag.
Jammer, zullen we elkaar niet treffen

Groet,