Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

26 november 2015

De top is af.

Weten jullie nog mijn actielijstje van laatst? Het eerste doel is bereikt: de Kaleidoscope-quilt is af.


In het echt zijn alle kanten van de top even lang hoor! Er was niemand thuis en dus had ik de top op de grond gelegd voor een foto. Toen ben ik op zo'n Ikea-krukje gaan staan om een foto te maken. Dat viel nog niet mee.... ik viel bijna met fototoestel en al op de lap. Dit was de beste foto, die ik kon maken.

Ik ben happy met de top. Dat is niet altijd zo, maar nu wel. Volgende actie is een achterkant maken en dubbelen. Niet mijn meest favo werkje, maar ik heb nu een quiltrek te leen (dank je wel Kris!), dus dan moet het beter/sneller/makkelijker gaan. Hoop ik.

Vanavond verder met het volgende punt op het lijstje.

P.S.: ik zit mijn foto nog eens te bekijken en zie ineens dat er een fout in zit. Zien jullie het ook: rechtsonder loopt de lichte cirkel niet goed. Ik heb twee blokjes omgewisseld. Wat sukkelig! Goed dat ik het nu zie.

8 opmerkingen:

Guusje, zei

Hij is erg mooi en ja ik zie het ook.

Floor zei

De top is prachtig geworden! Tja een foutje, dat is niet zo gek met die blokken, want het valt nog niet mee om alles goed aan elkaar te naaien met dat licht en donker.
Net als een foto maken op een krukje, ik weet er alles van, van de 25 foto's is er dan eindelijk een goed :-(
Sterkte met het dubbelen.

Monica zei

Wow, gefeliciteerd met je affo, het is een super mooie top, en ja, dubbelen en quilten is altijd nog een heel karwei, maar als je aan het eindresultaat denkt is het zó gepiept :-)

Ageeth Dorsman zei

Ik had op FB al zitten kijken naar wat er niet goed zat, maar zie het nu pas, nu je het vertelt. Het viel echt niet op! Het is een heel erg mooie top geworden!!! Veel,succes met het dubbelen en al vast plezier met het quilten gewenst,
Groetjes van Ageeth

Sjoukje zei

Wat mooi! van harte gefeliciteerd met de top af!

pandchintz zei

It looks lovely - well done on getting your first goal completed

Marjan zei

Geweldig mooi geworden!

Kathinca zei

Als je het niet gezegd had dan had ik het niet gezien. Ik zie veel vaker "fouten" in mijn eigen werk dan in dat van anderen. Als het je stoort is omwisselen een goed idee anders blijf je er naar kijken. Hij is heel mooi geworden.