Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

29 november 2015

Share Jane

Ondanks alles wat ik af wil maken voor het eind van het jaar, heb ik ook nog drie (dezelfde) Dear Jane blokjes gemaakt.



Deze blokjes zijn onderdeel van het Share Jane project. Dit is een leuk initiatief van o.a. Jeltje van de Quiltshop 100 Rozen (klik). Aan de Share Jane werken meer dan 200 quilters mee, uit Europa, Australie, de VS en Canada. Er worden gezamenlijk drie Dear Jane quilts gemaakt. Op Facebook is een speciale pagina gemaakt voor Share Jane (klik).

Afgelopen vrijdag heb ik mijn blokjes ingeleverd bij Jeltje. Het is voor haar een enorme administratie, om alles goed bij te houden. Maar wat een leuk initiatief! Een mooi voorbeeld van internationale samenwerking.

Zijn er nog meer quilters die hieraan meedoen?


3 opmerkingen:

Annelies zei

Een heel leuk initiatief. Ook ik heb mijn blokjes al opgestuurd.

Martine zei

Leuk he, mijn blokjes zijn ook al bij Jeltje.

Mir zei

Prachtige taartpuntjes, ik ben bezig met de "gewone" Dear Jane en die kost me best veel moeite. Ik vorder ook maar langzaam. Moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik teveel leuk vind. Dus quilten, borduren, haken, allemaal leuk en een dag heeft toch steeds maar 24 uur he? Je kaleidoscope is ook prachtig! Fijne dag!
groet, Mirjam