Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

31 december 2015

Afsluiting

De laatste dag van het jaar. Een dag van oliebollen bakken, champagne drinken, geen vuurwerk afsteken en een beetje terugkijken op het afgelopen jaar. Voor mij persoonlijk was het al met al een fijn jaar. Natuurlijk zijn er nare dingen gebeurd. Vooral het verliezen van een dierbare quiltvriendin was moeilijk. Een fijne collega werd ernstig ziek en het is maar de vraag of hij nog terugkomt. Heel verdrietig, maar tegelijkertijd heeft dat ook gemaakt dat ik me het afgelopen jaar niet meer zo druk heb gemaakt om allerlei zaken, waar ik toch geen invloed op heb. Daarnaast heb ik geprobeerd meer te genieten van al het goede dat op mijn pad komt.

Op handwerkgebied heb ik van alles gedaan. In het voorjaar heel veel geborduurd. In de zomer het quilten weer een beetje opgepakt en na de zomervakantie weer lekker bezig geweest met patchworken.

Afgelopen kerstvakantie was druk maar heerlijk en gezellig. Ik heb lekker zitten borduren aan mijn kerstborduurlap "Christmas at Hawk Run Hollow". Dit is een ontwerp van Carriage House Samplings. Heel veel werk, maar heel leuk om te doen.


Wat betreft het bloggen: ik ga voorlopig gewoon door. Onregelmatig, dat wel. Dus de ene week drie berichten en dan een maand niet. Ook zit ik een beetje op Face.book. Komend jaar wil ik eens uitzoeken wat daarvan de mogelijkheden zijn. Tot nu toe ben ik er een beetje verdeeld over: makkelijk voor de contacten, maar ook vluchtig. We zullen zien wat ervan komt.

Ik wil alle lezers hartelijk bedanken voor hun trouwe aandacht. En vooral voor de vele leuke en lieve reacties. Ik reageer zelf helemaal niet zo vaak bij jullie. Daar schaam ik me wel een beetje voor, maar weet dat ik wel vaak bij jullie lees.

Ik wil alle lezers het allerbeste wensen voor 2016. Dat het voor iedereen maar een mooi (handwerk)jaar mag worden. Verder hoop ik dat jullie allemaal blijven bloggen. De verschillende blogs zijn tenslotte een enorme inspiratiebron voor ons allemaal.

8 opmerkingen:

Floor zei

Er is van alles gebeurd dus dit jaar, maar het genieten van kleine dingen is best belangrijk. Daar gaan we dan ook weer voor in 2016!
Zelf ben ik ook niet van FB, inderdaad erg oppervlakkig. Op blogs kan je meer je ei kwijt en komen er echte reacties.
Hopelijk blijf je dus lekker bloggen, dat doe ik ook :-)
Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een gelukkig, creatief en gezond 2016!

Sjoukje zei

Jij ook de beste wensen! Ik blijf je blog graag volgen, ook in 2016!

margaquilt zei

Wens jou ook een heel goed en gezond 2016 toe.
Blijf bloggen dat is wel zo gezellig ook al reageer ik niet zo vaak het is leuk om te lezen.
groeten
marga

Ineke zei

Ook voor jou en je dierbaren een gezond en creatief 2016

Martine zei

Ook de beste wensen voor 2016 en je kerstlap is prachtig.

Marjan zei

Echt schitterend, je kerstborduurlap... Ik blijf alle mooie dingen op je blog graag volgen! Ook voor jou en je dierbaren: alle goeds in 2016!

conny's quilts zei

Wat een prachtig borduurwerk! Ook voor jou de beste wensen voor een goed, gelukkig en gezond nieuwjaar!
groetjes, Conny

Evelyne zei

Via Ingrid op jou blog terecht gekomen. Leuk de combi van borduren en quilten,. Ik doe dat n.l. ook! Ook zit ik op Facebook, maar zoals je zegt is dat erg oppervlakkig.Ik vind bloggen leuker ook omdat ik per jaar altijd een blogboek, wat ik dan ook een soort van dagboek vind. Leuk ook voor later.

Ik hoop dat we weer allemaal samen een creatief jaar tegemoet gaan en elkaar kunnen blijven inspireren!

Groetjes,
Evelyne