Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

12 maart 2016

Cijfers en letters

Ik ben gek op het borduren van alfabetten en dan met name in het rood op een witte achtergrond. Dus toen het nieuwe project voor 2016 van Simone (klik) en Annelies (klik) bekend gemaakt werd, was de beslissing om mee te doen snel gemaakt.

Inmiddels is week 11 verschenen en is de lap groot en leuk genoeg om te laten zien.


Elke week verschijnt een halve regel. Tot nu toe zijn de lettertjes maar klein, maar ik denk dat dat later in het jaar wel anders wordt. Leuk, ik verheug me op een paar vette letters.

Wil je ook meedoen? Je kan nog aansluiten. Kijk maar eens op de blog van Randje per week (klik).

8 opmerkingen:

Monica zei

Wow, wat wordt die super leuk!!! ik deel jouw passie voor letterlappen en dan vooral rood. De eerste randjes per week heb ik mee kunnen doen. Nu helaas niet want ik ben een van rechtsonder naar linksboven borduurster, moet helaas wachten tot de laatste uitgave, maar als het jaar om is dan loop je wel een jaartje achter hè :0))

Annelies zei

Wat ziet het er prachtig uit !

Annemieke zei

Erg mooi! De combinatie Rood ecru (of wit) vind ik ook altijd erg mooi.
Groetjes
Annemieke

Guusje, zei

Het ziet er erg mooi uit en ook zo leuk om te doen.

Annelein zei

Wat leuk... ik zou ook... maar toen toch maar niet....*Ü*...

Ageeth Dorsman zei

Het ziet er mooi uit al zo, op jouw "randjeslap" in ecru met rood, en ik zie, dat je helemaal bij bent! Ook ik ben ervoor gevallen, en dat zijn mijn eerste randjes; ik borduur ze in heel donker zwart-bruin.
Groetjes van Ageeth

Willy zei

Hoe kan dat nou, deze heb ik helemaal gemist. Vind 'm erg mooi!
Ga 'm snel opslaan.

baukje zei

Prachtig, ik heb er nog eentje van mijn moeder.