Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

7 april 2016

Quiltboeken

Ik ben dol op boeken en helemaal op quiltboeken. Mijn favoriete quiltboeken zijn die van Quiltmania. Inmiddels heb ik al een hele stapel.

Een aantal heb ik de laatste maanden gekocht via Facebook. Sommige zijn namelijk niet meer nieuw verkrijgbaar. Mijn laatste aanwinst is deze:

Hierin staan prachtige quilts, vaak in het blauw-wit. Wat dacht je van deze twee:



Persoonlijk vind ik onderstaande quilt ook heel mooi. In het boek staat hij als kerstquilt genoemd. Deze staat hoog op mijn Wil-Ik-Maken lijstje.

Hebben jullie een favoriet quiltboek?

Als iemand trouwens nog oude Quiltmania-boeken wil verkopen, houd ik me aanbevolen. Mijn emailadres staat rechts op dit blog. Op de eerste foto kun je zien welke Quiltmania-boeken ik al heb.

6 opmerkingen:

Monica zei

Leuke verzameling boeken heb jij bij elkaar.
Ja, die blauwe quilts vind ik ook zo mooi

Chookyblue...... zei

quiltmania do produce beautiful books........I have several too........

Annelein zei

Helemaal verliefd op de Irish Chain Quilt...Prachtige boeken...

Kleine Vingers zei

Net als jij ben ik dol op de quiltboeken van quiltmania, ik heb er verschillende maar er staan nog een paar op mijn verlanglijstje. En het zijn de quiltmania boeken die ik het vaakst pak om door te bladeren. Groeten

Laurie zei

Thank you, we're honored!

Ageeth Dorsman zei

Je hebt zeker een prachtige verzameling quiltboeken, waarvan er ook heel wat bij mij in de kast staan. Mijn favoriete boek ooit blijft toch wel "Primarily Quilts" van Di Ford.
Groetjes van Ageeth