Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

20 mei 2016

Elke week plezier

Elke week plezier heb ik van "Randje per Week 2016". Zoals waarschijnlijk bij de meesten wel bekend is het randje in 2016 vervangen door alfabetten. Elke week verschijnt een halve regel letters en cijfers om te borduren. Kijk, zo ziet dat er uit na 20 weken borduren.


Elke zaterdagochtend print ik het patroon uit en dan ga ik bij de koffie lekker zitten borduren. Een feest, elke week weer! En inmiddels is het geborduurde deel van de lap al behoorlijk groot. Maar ik ben nog niet eens op een derde van de lap voor het hele jaar. Er moeten dus nog flink wat grote letters volgen. Leuk, ik heb er nu al zin in.

De patronen zijn hier (klik) te vinden.

2 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk om te doen, deze alfabetjes borduren! Jouw kleurtjes zijn ook heel erg mooi zo. En het is weer bijna zaterdag! Veel plezier morgen!!!
Groetjes van Ageeth.

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!
Ik kan mij voorstellen dat het iedere week weer leuk is om te maken,..
Groetjes Wilma