Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

22 mei 2016

Het vijfde blok van de AWS

Nou moeten jullie niet denken dat ik de afgelopen week 3 blokken van de AWS heb gemaakt. Ik lig gewoon een beetje achter met het laten zien.


Het vijfde blok dat ik heb gemaakt was een leuk blok om aan te werken. Ik geloof dat ik de slag een beetje te pakken krijg. Ook vind ik het leuk dat ik nu een aantal blokken af heb. Nu komt er een beetje structuur in. Bij elk nieuw blok dat ik maak, is het makkelijker om de kleuren en stoffen te kiezen. Ze hoeven alleen maar bij de andere blokken te passen.
De eerste drie blokken van een quilt vind ik altijd het moeilijkste om te maken. Ik heb dan wel een idee in mijn hoofd hoe het moet worden, maar om dat te vertalen naar stoffen en kleuren valt niet altijd mee.

Dit is het voorlopig met de AWS. Blok 6 moet ik nog mee beginnen.

6 opmerkingen:

Maud Halma - van Wees zei

Wat ontzettend mooi! Prachtig.

Marjan zei

Schitterend blok, Marian!

Ageeth Dorsman zei

Heel erg mooi geworden, dit nieuwe blok van de AWS, en perfect, hoor, je kleurtjes!
Groetjes van Ageeth.

Baking Soda zei

Zo mooi! Lief en toch stoer, goed gekozen

Annelein zei

Helemaal mooi geworden. Kan niet wachten tot dinsdag...*Ü*...

Chookyblue...... zei

Lovely block....