Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

26 mei 2016

Nog steeds aan het quilten

Quilten is voor mij eigenlijk een winterwerkje. Als het even kan zorg ik dat ik eind van de zomer altijd 1 of 2 tops klaar heb liggen, die doorgepit moeten worden. Afgelopen jaar lukte dat niet en had ik pas eind december een paar tops klaarliggen (klik).


Met de kaleidoscope quilt ben ik dus nog steeds aan het quilten. Zo af en toe, als het niet te warm is, zet ik een paar steekjes. Quilten is zo de moeite waard! Je werk wordt er zoveel mooier van.

Ik quilt alles met de hand.

10 opmerkingen:

Annelein zei

Deze vind ik zo mooi!!!

Brigitta Seinen-Boermans zei

Grappig hè ik vind het heerlijk in de zomer te quilten. Heb nu al 2 zomers achter elkaar een quilt zitten quilten. Onder de parasol, heerlijk ontspannen. Ik hoop deze zomer ook weer een top af te hebben om mee te kunnen nemen op vakantie. Jouw quilt wordt erg mooi. Succes met quilten verder.

Chookyblue...... zei

Beautiful quilt.... I wished I knew how to hand quilt....

Floor zei

Heerlijk werkje hè, zo lekker op de hand quilten.
Voorlopig is het nog fris genoeg om er mee door te gaan.

Martine zei

Wat is blauw en rood toch altijd een mooie kleurencombi.

Laurie zei

Beautiful!!!

Marguerite zei

Wat een mooi patroon is dit.
Helemaal niet zo moeilijk maar zo'n mooi resultaat.
Ga hem onthouden.
Succes met quilten komt helemaal goed.
Zo warm is het nog niet.

Kleine Vingers zei

Dat wordt ook weer een mooie quilt. succes

Nardy zei

Zo'n mooi patroon!

quiltmarjanneke zei

Prachtig, ik heb ook nog een blauw wit rode kaleidoscoop in de planning!