Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

10 augustus 2016

Dahlia's

Wel ja, nog maar eens een plaatje van bloemen uit mijn tuin. Dit keer dahlia's. Ook al zo'n makkelijke plant voor in de zomertuin. Enige nadeel van dahlia's is dat je ze pas na de laatste nachtvorst kunt planten. Daardoor bloeien ze wat later in het jaar. Maar als ze eenmaal bloeien, kun je tot de herfst ervan genieten. Buiten en binnen in een vaasje.


Onder de bloemetjes ligt mijn vakantie-borduurwerkje. Op vakantie neem ik graag iets te borduren mee, want dat neemt niet zoveel plek in. Dit is blok 6 van de Pronkrol van Marken.

3 opmerkingen:

Annelein zei

Wat een prachtig borduurwerkje!!! Jammer van de dalia's, maar daar kunnen ze écht niet tegen op...*Ü*...

Floor zei

Ben bek op Dahlia's. Maar of ik ze nu plant, of als grote plant koop, binnen twee weken zijn ze opgepeuzeld door de duizenden slakken hier :-(
Het lukt me al jaren niet meer, heel jammer is dat.
Geniet er maar lekker van, ze zijn zo mooi.

Wilma Kuin zei

Leuk dahlia's,.. stonden vroeger op de boerderij,..
met heel veel oorwurmen!
;O)