Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

12 februari 2017

Een nieuw borduurwerkje

Nu mijn Randje-per-week-2016 bijna klaar is, ben ik op zoek naar een nieuw borduurwerkje. Ik ben wel begonnen aan Vakje-per-week-2017, maar weet eigenlijk niet of het wel zo mijn ding is. En toen liep ik per toeval hier tegen aan.


Ik heb het laat ontdekt, dus loop een beetje achter. Maar het is zo'n leuk patroon. Als je ook mee wil doen met deze SAL, dan heb je een facebook-account nodig. Op facebook moet je zoeken op de groep "Landenranden". Dit is een besloten groep, maar je kunt je aanmelden.

Dit ontzettend leuke patroon is ontworpen door Janita Mantel. Alle lof voor haar!

4 opmerkingen:

Floor zei

Zit zelf niet op FB, maar het patroon is echt prachtig.
Zal heel mooi zijn als het af is.
Veel plezier er mee.
Groetjes,
Floor

Anoniem zei

Leuk om dat te zien,ben ook niet begonnen met vakje per week werd er niet blij van alhoewel als je bij Steekjes en Kruisjes van Marijke kijkt maakt zij er wel weer iets heel moois van.

Gr Moniek.

Hanny Spierings-van Wijk zei

Ook leuk is de Mystery Sampler Stich a Long van Linen and Threats. Elke eerste van de maand een gratis patroon.

Rosabears zei

Mooi borduurwerk, ik ben wel lid van de groep maar er (nog) niet aan begonnen.
Groetjes Marja
🌷🌷🌷