Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

23 maart 2017

Een naaldenmapje

Hallo allemaal, daar ben ik ook weer eens. Er gebeurt hier van alles achter de schermen, maar het bloggen erover blijft een beetje onregelmatig. Maar nu toch maar eens een berichtje over mijn nieuwe naaldenmapje. Elke keer als ik het gebruik, word ik er blij van.


Afgelopen herfst al heb ik dit naaldenmapje gemaakt. Het patroontje komt uit één of ander Amerikaans kerst-tijdschrift en is eigenlijk een kerstornamentje. Uiteraard heb ik het geheel een beetje aangepast aan mijn eigen smaak.


De achterkant heb ik persoonlijk gemaakt met mijn eigen letter. Vervolgens heb ik alles in elkaar genaaid met een leuk stofje en een lapje vilt.

In dit naaldenmapje bewaar ik mijn naalden voor het patchen. Voor mijn quiltnaalden en mijn applicatienaalden heb ik een apart naaldenboekje gemaakt. Die houden jullie nog tegoed.


Op Pinterest zijn ontzettend veel leuke voorbeelden te vinden van naaldenboekjes. Hier (klik) vind je bijvoorbeeld mijn verzameling. Door goed te kijken doe je zelf ook weer nieuwe ideeen op. Je kunt tenslotte nooit teveel naaldenmapjes hebben.

1 opmerking:

Martine zei

Leuk is deze.
En idd je kunt er niet genoeg van hebben.
Groetjes