Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

23 juni 2017

AWS: een overview

Ik heb hier nog nooit een foto laten zien van de AWS-blokken aan elkaar. Dat heeft ook wel een reden: de blokken zitten namelijk "op de punt" in de quilt. Als je dus een aantal blokken maakt en aan elkaar zet, heb je een drie-hoekig stuk quilt. Als je daar dan een foto van maakt, is de halve foto leeg.

Inmiddels heb ik 21 blokken aan elkaar zitten (van de 25). Nu kan ik dus wel een mooie foto maken, zou je zeggen. Dat dacht ik dus ook. Maar nu is de quilt zo groot, dat hij niet meer op 1 foto past. Ik ben nog op een krukje gaan staan, maar dat hielp niet.
Affijn een heel verhaal, maar hier dan toch van (een deel van) mijn versie van de AWS.

Als je rechts op dit blog op AWS klikt, kun je de historie en achtergrond teruglezen.


14 opmerkingen:

Rosabears zei

Prachtig !
Fijne dag.
Groetjes Marja

Sjoukje zei

Ik vind hem heel erg mooi! Ik heb dezelfde problemen met mijn AWS op de foto krijgen, heb nog steeds geen echt mooie foto. Ik ben nu aan het doorpitten. Als hij af is, moet ik maar eens een fotosessie organiseren met grote sterke mannen die de quilt in de lucht houden...

Veel plezier ermee, het is een heerlijke quilt!

rina zei

Wat een bijzonder mooie kleuren heb je gebruikt. Heel mooi!

Chris zei

The blocks look really beautiful all together

Floor zei

Prachtige blokken, in bijzondere kleuren. Weer heel anders dan die van mij of het origineel. Leuk om daar van af te wijken.
Een grote quilt op de foto zetten is altijd lastig, misschien even op bed leggen of op een andere quilt spelden die aan de muur hangt?

Donna~~ zei

Your blocks are beautiful. They have just the right amount of variation between them and all look so fun, like good friends to be in a quilt with!

Chookyblue...... zei

The quilt is beautiful.....

Tina zei

Beautiful, Beautiful, Beautiful!!!!

Annelein zei

Supermooi!!!

pandchintz zei

Beautiful blocks! It's going to be stunning.

Wilma Kuin zei

Prachtig!!!
Wat een heerlijke kleuren...

Wilma Kuin zei

Prachtig!!!
Wat een heerlijke kleuren...

Ageeth Dorsman zei

Een plaatje wordt het, jouw AWS, zo mooi! Je kleurkeuze is heel smaakvol en fris, echt geweldig.
Groetjes van Ageeth.

Leonie zei

Ik heb er maar 1 woord voor: MOOI!!