Dit blog gaat over van alles, waar ik mee bezig ben. Vaak zal dit borduren of quilten zijn, maar ook andere zaken uit mijn leven komen langs. Een soort dagboek dus. Ik vind het geweldig leuk dat je meeleest!

20 juni 2017

Blauw borduurwerkje

Zoals ik al eerder had laten zien was ik bezig met een blauw borduurwerkje. Echt leuk om te doen, vooral door de bijzondere steken, links en rechts van de grote letters.


Ik heb het borduurtje persoonlijk gemaakt door de letters van mijn echtgenoot en mijzelf te borduren. Onderaan staan de letters van onze drie dochters.

In mijn vorige bericht kun je lezen waar ik het patroontje gekocht heb.

Als alles volgens plan verloopt, wordt dit de eerste in een serie. Maar ja, handwerken en plannen maken: ik wil nog wel eens afgeleid worden door al het moois dat langs komt. Dus, we zullen zien wat ervan komt.

1 opmerking:

Leonie zei

Hij is mooi geworden!